2013 ★✭

 
Mitt nyår firas med Fredrik, Malin, min lillebror och Jonathan! Bra musik, god mat & dryck, skratt och massa prat får avsluta mitt 2012. Hoppas ni haft ett bra år, men att det kommande blir ännu bättre. Take care!

 
Gott nytt år! Massor av kramar! Sofia & Kimi  ❤

Titanium

Har gjort en del nytta idag. Bl.a klev jag ur sängen.. :)

Varit hos Susanne har jag med, och köpt nyårsklänning. Men jag har ingen som helst lust att prata om något av det.. Blä, ibland behöver man bara skriva för att skriva. Saknar Fredrik. Gillar min hund. Gillar klänningen jag köpte innan. Hatar att vi inte har lov, behöver lov! Längtar till studenten. Hatar ångest. Gillar Isak Danielson.

Klicka på bilden för lite mysmusik.

 


PROSIT

Hejhej säger sjuklingen! Här ligger jag och nyser, hostar och snorar. Mysigt.
 
Känner att jag måste ta tag i lite saker, men orkar verkligen inte. Jullovet får gärna skynda sig lite, jag behöver looov just nu! Förstår inte varför jag skriver detta inlägget egentligen..? Ville få lite struktur på vad jag behöver göra, men det står till i hjärnan. Jaja. Ska till BUP om en timme, får se om vi kan lösa lite trassel där. 
 
Bjuder på en låt. 
 
 

Bästa tompis!

Idag blev det födelsedagsfirande på Fotolektionen! Jennie köpte ballonger och så fotade vi i studion. De andra tyckte att jag (födelsedagsbarnet) skulle vara med på bild men njaaa! Några bilder blev det minsann ;) Bl.a den här, jag och bästa finaste Mallis! Bättre kompis får man leta länge efter <3
 

Grattis på 5årsdagen Kimi!

Idag fyller min lille vovve hela 5 år! Sicken stor liten man :D Han fick presenter i form av ny matbar, underlägg och några tuggpinnar (mest för att det "behövdes"). Leverpastej var hans födelsedagsfika! Tänk om det var så lätt jämt ;)
 
5e maj hämtade vi hem Herr K. Det är mer än ett halvår sen nu och han och jag har växt ihop, så jäkla bra team :) I början tvekade jag som sjutton, men det gick över snabbt och nu är det han&jag. Bättre kunde det faktiskt inte bli. Matte älskar dig, Herr Kims Vims ❤
 

Trasselskalle

Alltså jag har verkligen ingen aning om vad tusan jag ska göra. Sitter på bussen och har ångest över att gå till skolan. Ska det va såhär? Jag orkar inte ens tänka efter vad jag vill/behöver, för det är så rörigt i skallen att tankarna bara blir ett stort trassel. Är det normalt? Vill inte äta för det tar för lång tid. Det är väl bra att äta långsamt? Jag har sökt hjälp, och jag har fått den. Den bästa hjälpen man kan tänka sig! Ändå tar jag ett steg fram, men två tillbaka. Är det något fel på mig? Jag har ingen aning.

När man har ångest över sin ångest har det väl ändå gått alldeles för långt?


Och så äntligen...

Kom snön! De flesta verkar inte gilla snön (källa: alla fb-statusar) men jag älskar den! Det är sååå mysigt ❤


Ba ba ba

Photobooth en söndagkväll är ju underskattat! Idag har jag varit på IKEA och köpt bl.a ny matta och en skrivbordsstol. Bilder kommer kanske imorgon då jag är alldeles för trött för att fixa det nu. Godnatt!