I'll be yours to keep

Igår tog jag tag i mitt liv och började städa mitt rum. Ordentligt! Varenda liten garderobsyta är rensad och dammsugad, varenda skåp har gåtts igenom på jakt efter saker som kan rensas ut och slängas/skänkas. Böckerna är sorterade i alfabetisk ordning och kläderna efter färg och typ av plagg. Om jag har haft tråkigt? EH. Ja. Men det börjar bli fint i alla fall. 
 
I höstas när jag gick på BUP kom vi fram till en hel del, bland annat att jag måste ha rutiner och ordning runt mig. Hm. Ordning? Visst, nu kanske det är organiserat (absolut inte innan igår). Rutiner? Svar: nej. Herregud vad jag har vänt på dygnet. Idag gick jag upp vid 13-snåret även om jag varit vaken flera gånger, var till och med uppe vid 9. Det är nog bara jag som ogillar lov på det sättet - Rutinerna försivnner och det finns ingenting att göra. I alla fall inte om man flyttat ifrån alla kompisar och inte har så många här. Haha. Blä. 
 
Älskade Coldplay. 




NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR